TABAH.sabar

3:24 AM 0 Comments A+ a-

huihui...ya Allah..banyak sungguh dugaan bila final sem nih kan..baek dugaan 'personal' mahupun study..hmm..so, macam dah ade sarang labah2 pulak kat blog lily nih..haha..lama kot x update..ish2..hahaha..now..the right time to update my blog yg byk hbauk lagi byk sarang labah2 nih..haha..

and..this entry i want to tell u about TABAH DAN SABAR DALAM HADAPI DUGAAN DAN CABARAN HIDUP...huh..yes..bukan senang kan kita nak hadapi bende yg berat untuk kita hadapi sepanjang perjalanan hidup ni..kita kene atur dengan rapi dan cantik untuk mengindahkan serta menceriakan hidup ini...perancangan yang kita rancang pun kenelah teratur kan..haaa..

LEBIH BAIK DIAM DARIPADA BISING2..huh..the sentence that always in my mind bila rasa nk marah atau buat sesuatu yang boleh menganggu orang laen..huh..kekadang tu fikir byk kali..betol ke apa yang aku nk buat nih? betol ke masenye? boleh ke die terima? byk persoalan yang bermaen di minda aku bila aku nak buat sesuatu tu..especially when i want to whatsapp 'him'..yes u! i think that u accept or not the reality..huhu..okay2..x mau sedih2..tapi itulah hakikatnya yang kekdg aku fikir aku HANYA SYOK SENDIRI..! sakit hati tu mmg x terkira la kan..tapi kekdg aku pikir..daripada aku pendam..just let him know all about my feelings to him..yes..i admit all the messages that i gave to u is true..! huaaaaaa... :'(

i more prefer to 'PENDAM' utk jaga hati ramai pihak..nak buat cam mane..lily terasa..lily pendam..ada masalah..pendam..BUT!one day..if lily x buleh tahan..sangat bahaya..huhu..so, korang fikir2kan lah..tapi itulah cara yang terbaik untuk lily jaga hati ramai pihak..just my family and someone know what's going in my life now..lily kuat pendam..so, if nmpk lily moody ke ape..maybe i have problem..but..sometime lily try utk selindungkan semuanya..lily fikir mls la nk tgk org sakit2 hati sume..lily try to be happy even hati lily sakit..huhu..

k laaaaaa...dah abes ayat..bye!