MY.dream

2:33 AM 0 Comments A+ a-


assalamualaikum..heee..skrg ni i nk post about my dream wedding..ouch..! insyaAllah..just for a few years more i akan jadi milik seseorang..heee..so, from now we all(family) kekdg dah ada plan just for me..sometimes diorg cam melawak..but itulah impian diorg sebenarnya..huhu..erm..ok..my dream's wedding..that my story..my theme for my wedding is GARDEN AND VINTAGE..so, full of flowers..hoho..and..the colour is white, green apple, pink and red..! wee.. so, from now i must spend my money for my future..i just plan..but Allah yang akan menentukan segalanya.. =)

so, for meja makan tetamu...i nak yang cam gambar kat bawah ni..i tengok scha and awal ari tu kawen..ouch! sangat cantek..so, i said to my mom and my aunty.."lily nk yg cam ni utk my wedding..haha"..diorg ok..then kene la kumpul duet kan..and..actually i nak ikut adat..like bertunang..but..i've told my mom that i nak bertunang..tapi just for a while like 30 minutes before nikah..hee..my mom senyum je leee layan kerenah anak die yg bongsu nih..haha.. 



then...for my nikah..my family want me nikah at MASJID NEGERI SELANGOR..stakat ni itu lah yg confirm nyee..heee..mmg diorang dah cakap awal2..when i'm getting marry..they want me to akad nikah at masjid negeri selangor..so, insyaAllah..ada jodoh, x ke mana..hee..for pelamin..i prefer yg gambar kat bawah nih..hee..simple and nice.. =) the pelamin only..yg sangkar2 tu..err..digantikan dengan lampu..and sepjg red carpet tu..my niece and nephew akan tabur petals..ouch..! so sweet..haha.. (berangan lebeyh!haha)


ok..i am not demand person..but it's just my planning for my future..hopefully it become reality..aminnnn...ada jodoh x ke mane..amin...anyway..saya sayangkan awak! =) *nama..x leh nak publish lorrr...huhu..nnt2 la yea.. =)