INDAHNYAcinta =)

3:01 AM 0 Comments A+ a-

CINTA...well, kita boleh ungkapkan kepada byk benda.. CINTA PADA ALLAH, CINTA PADA RASUL, CINTA PADA KELUARGA, CINTA PADA RAKAN2 n so on...n now..lily nk perkatakan tentang cinta pada si dia..

cinta pada si dia..bende tu?now i realize that cinta pada someone special in our life sudah di tentukan olehNya.. cinta yg datang dari hati yang ikhlas, jujur serta saling melengkapi adalah cinta yg setiap pasangan cari. dalam hal ni, kita pon tak boleh la nk cakap jugak hubungan kita ni sentiasa baik n ok... sometime ada jugak pertelingkahan yg berlaku. from that, we can learn n know each other. kalo cinta kita kuat serta dia adalah jodoh yg terbaek untuk kita dan dah tertulis semua tu, x ke mane... kan?

bukan senang untuk kita mendapatkan cinta...dan bukan senang untuk melupakan cinta yang telah pergi. memang makan masa yang lama. namun, dengan kekuatan serta sokongan dari pelbagai pihak..suatu hari nnt kita kan mendapat yang lebih baik dari sebelum ni. dengan berkat kesabaran dan juga doa kita panjatkan, insyaAllah..satu hari nanti kita akan mendapat 1001 kebahagiaan yg tak terungkapkan dan sehinggakan adakalanya ramai orang tertanya2 kenapa kita bersikap laen daripada yang dulu...yes! itu semua kerana apabila kita bertemu dengan orang yang betul2 menghargai diri kita di dalam hidupnya dan membuat kita sentiasa bahagia di sisinya...


lily akui cinta kepada someone special memang sukar untuk dilafazkan kerana kita memerlukan masa untuk berfikir. means that think about our future life.(maklumlah..umur dah puluhan ni kan..haha) kita mahukan hari2 yang mendatang kita bersamanya akan dipenuhi dengan makna2 dan detik2 yang bahagia serta saling melengkapi. something new, something we renew and something meant to our life. that we need for our love. yes! kita kene ubah perangai kita. kadangkala kita kene mengalah. x semua kita akan menang. something new everyday. that the process dalam mengenali hati masing2. alhamdulillah...dengan adanya semua itu, kita akan peroleh apa yg kita nak. yang penting, sabar!


don't do the same thing in relationship. as i said just now, SOMETHING NEW EVERYDAY. kehidupan para remaja zaman skrg mesti nk kan kebebasan kan? means that bergaul dengan kawan2 n not just pay attention to their partner. important that we manage our time antara luangkan masa dengan kawan2 dan juga partner kita. u can feel comfortable with that if everyday it happens. sometime we feel jealous to our partner but we must know and trust our partner that he or she just loves one person. bak kata orang... KAWAN BIAR BERIBU BERCINTA BIAR SATU.yes! setia la..jujurlah..ikhlas la..itu yg sesuatu hubungan perlukan.

so...so... perempuan..once she said that she love you. yes...she really2 meant it! she loyal, honest, n sincere to love someone that she need for her future. jgn abaikan org yg korang sayang selagi dia berada di sisi korang. jangan tinggalkan dia selagi dia menyayangi korang. try to solve your problem dengan cara yg baik. insyaAllah..dengan semua itu, hubungan korang kekal hendaknya. biarkan apa yg dia nk buat. sebab dia tahu dia dah ada korang. ni tak kisahlah sama ada lelaki ataupun perempuan. 

ok la...penat dek non berceloteh nih..hahahahaha...to be continue next entry with the new topics!enjoy it!