TAMAT =)

11:07 PM 0 Comments A+ a-

alhamdulillah..dengan berakhirnya paper MAF 330 pada pagi tadi..maka berakhirlah peperiksaan akhir pada semester 6 ini merangkap semester akhir..pejam celik..pejam celik..dah abes diploma...insyaAllah..dengan usaha, doa serta tawakal..insyaAllah..impian dapat di capai..but don't too confident..

dalam semester akhir ni..sangat2 lah busy dengan macam2 project..project last minit ada..project dari awal sem ada..haaa..so, kekadang memang x sempat nk update..huhu.. macam2 rintangan di lalui sepanjang semester akhir nih..apepon..semangat yang datangnya daripada family dan juga kawan2..dapat juga diteruskan..

SETIAP PERTEMUAN ADA PERPISAHAN...macam tu lah dengan pengalaman semasa diploma ni..few days left...huaaa..nak nangis plak rase sbb lepas nih susah dah nk jumpa memasing..nak kumpul2..haish..sabar2..xpe lah..satu hari nanti kalo ade mase..kita pasti bertemu kembali..heee..so, i want to say sorry to my friends, classmates, housemates..and kawan2 yg menggila dlm bilik nih..hee..enjoy sangat2 ngan korang..salah silap lily, harap korang maafkan...makan minum halalkan..huh..sedih pulak dah tulis entry nih..huhu

okay2..pada yg duduk kat KL tu..kalo nk klua2 lepak2 tu..ajak2lah..and kepada yang jejauh tu..datang KL cakap2lah...3 tahun..bukan jangka masa yang pendek..almost ever second of our life..we are together..pahit manis di kongsi bersama..kan..so, harap2 semua lepas nih dapat sambung belajar dan juga capai impian masing2..

ok lah..petang nanti ada photoshoot pulak..hee..dah abes paper kan..so, enjoy dulu..hee..harap2 semuanya dapat lulus dengan cemerlang dan dapat capai impian serta grad on time..insyaAllah.. =)