No Caption

8:11 AM 0 Comments A+ a-

adakah ianya hanya perasaan di atas angin sahaja? hari demi hari makin bertambah perasaan sayang aku padanya...adakah dia mengerti itu semua? mungkin aku berharap ianya begitu..

dan pada hari ini..aku amat gembira apabila dia dapat bermesra bersama anak buah aku sendiri...even seketika...tapi aku happy bila melihat dia boleh melayan kerenah anak buah ku...apa yg aku ingin share adalah...aku dapat rasakan yg dia boleh menerima keluargaku seadanya..bagaimana pula family dia terhadap aku? itu menimbulkan satu pertanyaan...

dan paling mengejutkan aku adalah...sedang enak kami (rakan sekerja) lepak...dia boleh mengatakan..."kan senang naik satu kreta tadi..kau nk merokok bukak la tingkap"...dia kata kepada kwn kami..aku dan kwn aku hanya terpinga dan saling pandang...aku x nafikan..if aku ada kerja luar or aku berjalan dan tak membawa kreta...dia lah orang yang akan jagakan kreta..sbb apa? sbb aku percayakan dia..bukan suka2 aku nk bagi kereta or barang berharga pada orang yg aku kenal...tapi dia? itu lah yg menimbulkan pertanyaan...btol x?

ok...alhamdulillah..so far...dia ada di kala aku susah dan senang...aku appreciate sangat apa yg telah dia korbankan untuk aku..tp aku sering tidak tau dia buat itu semua hanya kerana aku kawan baik ataupun lebih dari tu? 

ada ke if kawan baik (lain jantina) bawak datang jumpa family (big family)? ada ke if kawan baik sanggup cancel dengan kawan semata2 nak teman aku g mkn? haaa... insyaAllah..ada jodoh...aku x tolak...sbb alhamdulillah penerimaan dia dalam family aku sangat memberangsangkan...dia sendiri lihat dengan mata dia...so, fikir2lah..