Mungkinkah?

9:01 AM 0 Comments A+ a-

Siapakah aku di hati kau? Yea..itu yg sering bermain di fikiranku pada saat dan tika ini...aku sering bertanyakan pada diriku sendiri...adakah aku layak utknya? Adakah aku boleh berdamping di sisinya..?

Mungkin ini sering berlaku padaku ketika ini kerna sebenarnya hampir setahun aku menunggu kehadiran kau dalam hidup aku...aku mahukan kau melangkahndulu ke hadapan...tetapi baru sekarang ternyata aku dpt rasakan bahawa aku dahulu yg perlu membuka langkah demi masa dpnku...

Akan tetapi fikiranku berbaur negatif...aku dapat rasakan kau belum bersedia dan akan menolak diriku...tapi bak kata org2 di belakangku...belum cuba belum tau...banyakkan berdoa...if dia adalah jodoh untuk kau..dia ada untuk kau...yea...aku pegang kata2 mereka...

Hari demi hari...makin hampir ke penamat...aku hendak menugundurkam diri...lagi aku hendak berundur...lagi kau rapat dan hadir dlm hidup ini...Ya Allah...aku xtau mcm mane lagi sebenarnya...dan kali ini...aku menghitung hari utk hari jadi kau...kurang sebulan sahaja lagi...mcm2 ada d kotak fikiranku ini...

Mungkinkah itu harinya? Mungkinkah aku akan memulakannya? Mungkinkah ini jalannya? ❤️